Relación del ayuntamiento con los ciudadanos y la sociedadUdalaren harremana herritarrekiko nahiz gizartearekiko
-
- Reglamento de participación ciudadana.
- Participación ciudadana: acuerdos, informes y propuestas realizadas.
- Sugerencias ciudadanas para la elaboración de presupuestos.
- Grado de cumplimiento de compromisos en las cartas de servicio municipales.
- Encuestas sobre prestación de servicios.
- Herritarrek parte hartzeko erregelamendua.
- Herritarrek parte-hartzea: akordioak, txostenak eta proposamenak.
- Herritarren iradokizunak aurrekontuak prestatzeko.
- Konpromisoen betetze-maila udal zerbitzuen gutunetan.
- Zerbitzuak emateari buruzko inkestak.
-
- Preguntas recibidas por los ciudadanos u organizaciones.
- Catálogo general de servicios, incluyendo sus sedes, equipamientos, dirección, horarios y enlaces a las diferentes páginas web.
- Catálogo de procedimientos administrativos, incluyendo objeto, trámites, plazos, formularios y posibilidad de tramitación electrónica.
- Situaciones y cortes de tráfico e incidencias en los servicios municipales.
- Situación medioambiental del municipio.
- Opiniones y propuestas de los grupos municipales.
- Asociaciones municipales, temas y preguntas formuladas.
- Herritarrengandik nahiz taldeetatik jasotako galderak.
- Zerbitzuen katalogo orokorra, barne daudela zerbitzuen egoitzak, ekipamenduak, helbidea, ordutegiak eta haien web estekak.
- Administrazio-prozeduren katalogoa, barne daudela xedea, izapideak, epeak, formularioak eta izapidetze elektronikorako aukera.
- Egoerak eta zirkulazio-mozketak, eta gorabeherak udal-zerbitzuetan.
- Udalerriaren ingurumen egoera.
- Udal taldeen iritziak eta proposamenak.
- Udalerriko elkarteak, gaiak eta egindako galderak.
-
- Existe una sección de transparencia en la web municipal.
- Existe un buscador en la web municipal.
- Udal webgunean badago gardentasunaren atala.
- Udal webgunean badago bilatzaile bat.